Upravljalec spletne strani www.mojatvojaomara.si in ponudnik izdelkov je podjetje: MTO GROUP D.O.O.
Francoska ulica 15, 1000 Ljubljana, PE Ameriška ulica 13, 1000 Ljubljana.
Podjetje je vpisano v sodni register Okrožnega sodišča v Ljubljani in je zavezanec za DDV.
davčna št.: SI89522613
matična številka: 9193103000 Podjetje je ustanovljeno 18.8.2022,
Št. Vlo.: 0101-01-20220818-001035 Odprt pri Okrožnem sodišču Ljubljana Registrski organ: Okrožno sodišče Ljubljana
Splošni pogoji trgovine Mojatvojaomara.si so seszatvljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
1. Za naročanje izdelkov v spletni trgovini je potrebno biti polnoleten. Mladoletne osebe lahko naročajo le pod jamstvom polnoletne osebe (starši, sorodniki ...), ki izdelek tudi plača.
2. Za sodelovanje s spletno trgovino je potrebno biti registriran. Ob registraciji preberite SPLOŠNE POGOJE za stranke in označite polje, da se strinjate s pogoji poslovanja, navedenimi v tem dokumentu.
3. Za strke, ki prodajajo svoje artikle preko Moje tvoje omare, ti Splošni pogoji veljajo hkrati kot Pogodba o prodaji blaga.
4.1 Kot kupec lahko izdelke vidite in naročate na spletni strani www.mojatvojaomara.si.
4.2 S klikom na gumb »Nakup z obveznostjo plačila« med postopkom naročanja potrjujete, da v celoti razumete pogoje poslovanja in se z njimi strinjate. Po zaključenem naročilu na spletni strani boste prejeli elektronsko sporočilo z vsemi podatki o vašem naročilu in dostavi pošiljke.
4.3 Vse cene na spletni strani so izražene v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Ponudnik lahko spremeni ceno artikla v ponudbi brez predhodnega obvestila. V kolikor je prišlo do napake na strani in je napačno navedena prodajna cena, lahko ceno spremenimo in stranko obveestimo o pravilni ceni. V kolikor se stranka ne strinja, lahko odstopi od naročila.
4.4 Pogodba o nakupu se šteje za sklenjeno z obvestilom o dostavi naročila, napisana je v slovenskem jeziku in shranjena v podjetju. Prejmete jo lahko na pisno prošnjo, svojo zahtevo sporočite na mojatvojaomara@gmail.com.
5.1 Nakupovalna košarica
5.1.1. Na spletni strani nakupovalne košarice so prikazani izdelki, ki ste jih med iskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želite odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, kliknite na povezavo “Odstrani”, ki se nahaja ob izdelku. Če želite dodati določen izdelek v košarico, morate klikniti na povezavo “Nadaljujte z nakupovanjem”. S klikom na omenjeno povezavo se vrnete v spletno trgovino.
5.1.2. Svoje naročilo zaključite s klikom na gumb “Na blagajno”.
5.1.3. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se vam na spletni strani prikaže tekst, da je bilo vaše naročilo oddano. Poleg tega boste na elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob registraciji, prejeli elektronsko sporočilo s podrobnostmi o naročilu.
5.2 Potrditev naročila
Po zaključku naročila boste na posredovani elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu, prejeli elektronsko sporočilo s podrobnostmi naročila. V omenjenem elektronskem sporočilu boste tudi seznanjeni, da nam lahko v primeru kakršnihkoli vprašanj pišete na elektronski naslov mojatvojaomara@gmail.com.
5.3 Pošiljanje blaga
Podjetje MTO group d.o.o. v dogovorjenem roku pripravi blago za odpremo ter ga odpošlje na posredovan naslov. V primeru nepričakovanega podaljšanja roka dostave za dlje časa, kot je navedeno v Pogojih poslovanja, je kupec obveščen preko elektronske pošte.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Pravico do preklica naročila ima kupec vse do 2 ure po oddanem naročilu oz. po dogovoru, če mine dlje časa in paket še ni bil odposlan - dogovori se preko naslova mojatvojaomara@gmail.com. Po tem roku preklic naročila ni več možen.
Ko potrdite vsebino svojega nakupa, morate dokončno potrditi nakup z določitvijo načina plačila. Prodajna pogodba med vami in podjetjem MTO group d.o.o. stopi v veljavo, ko je naročilo potrjeno s potrditvenim elektronskim sporočilom, da smo prejeli vaše naročilo.
Vse želene spremembe v zvezi z oddanim naročilom lahko sporočite tako, da pošljete odgovor na elektronsko sporočilo o prejetem ali potrjenem sporočilu, ki ste ga prejeli ob oddaji naročila, ali pa nas kontaktirate preko elektronske pošte (mojatvojaomara@gmail.com). Pri tem se bomo potrudili, da vam spremembo naročila omogočimo, vendar pa vam ne moremo zagotoviti, da bo urejanje že oddanega naročila tudi v resnici mogoče.
9.1 Cena za izbran izdelek velja na dan nakupa, in sicer na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne trgovine www.mojatvojaomara.si.
Vse cene so v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Ti so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.
9.2 Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
preko UPPN obrazca ali spletne banke
s plačilno kartico
z gotovino ob prevzemu.
10.1 Izdelki bodo dostavljeni v roku do 5 delovnih dni od datuma, ko na vaš elektronski naslov prejmete potrdilo o naročilu. V primeru kakršnihkoli nepričakovanih zapletov ali zamude pri vašem naročilu boste o tem prejeli obvestilo preko elektronske pošte, v katerem bo naveden predviden rok dostave naročila.
10.2 Naročene izdelke pošljemo na naslov, ki ste ga vnesli med postopkom naročila. Dostavo izdelkov opravlja GLS, ki večinoma dostavlja v dopoldanskem času, zato je priporočljivo, da vnesete naslov, na katerem ste takrat dosegljivi.
Če med poskusom dostave niste dosegljivi na izbranem naslovu, vas bo GLS obvestil o možnostih prevzema.
10.3 Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in znaša 5,50€ v primeru predplačila naročila. V primeru plačila po povzetju, poštnina znaša 7,50€. Osebni prevzem naročila v naši fizični trgovini na naslovu Ameriška ulica 13, je brezplačen.
10.4 Dostavna služba si pridržuje pravico, da na primeren način preveri istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotovimo, da naročeno blago izročimo pravemu naročniku.
10.5 Podjetje MTO group d.o.o. ne odgovarja za poškodbe, uničenje ali nezmožnost zagotavljanja izdelkov zaradi vojne ali civilnega nemiru, stavk, prenehanja dela v industriji, neuspešne dostave, požara, nevihte, poplav ali neurij, okvar, namernih poškodb, kraje ali katere koli druge višje sile. Podjetje MTO group d.o.o. ne krije stroškov, nastalih ob morebitni zamudi dostave izdelkov. Prav tako ne krije stroškov v primeru izgube izdelka ali nedostavljenega izdelka. V primeru predhodnega plačila izdelka vam stroške za nakup nedostavljenega izdelka vrnemo na vaš kartični račun.
10.6 Če kupec ne prevzame blaga pri dostavni službi, je obvezan poravnati vse stroške dostave in ponovnega vračila blaga, ki bremenijo podjetje MTO group d.o.o.
V primeru reklamacije ali povpraševanja po dodatnih informacijah v zvezi s storitvijo www.mojatvojaomara.si pričakujemo vaše sporočilo na elektronski naslov mojatvojaomara@gmail.com ali na naslov:
MTO group d.o.o., Moja tvoja omara
Ameriška ulica 13 (hala A, 1. nadstropje), 1000 Ljubljana
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
ESKLADNOST BLAGA S POGODBO (PRAVNE IN STVARNE NAPAKE)
ZVPot-1 uvaja kršitve pravic tretjih oseb kot neskladnost blaga s pogodbenimi zahtevami, zlasti kršitve pravic intelektualne lastnine. Potrošnik je v teh primerih upravičen do jamčevalnih zahtevkov, po enakih pravilih kot za stvarne napake, saj se to blago šteje kot blago z napako.
Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga. Neskladnost mora prodajalec odpraviti v razumnem roku, ki ni daljši od 30 dni, šteto od obvestila o napaki. Domneva neskladnosti blaga s pogodbo se povečuje iz prejšnjih 6 mesecev na eno leto od dobave blaga. Če se napaka na blagu pokaže v enem letu od nakupa, je na prodajalcu breme dokazovanja, da le ta ni obstajala v času nakupa.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Pomembno je, da potrošnik natančno opiše neskladnost blaga in omogoči prodajalcu, da blago pregleda.
Jamčevalni zahtevki v primeru neskladnosti se po novem uveljavljajo po vrstnem redu (1) zahteva za brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga (popravilo ali zamenjava), (2) zahteva za znižanje kupnine ali (3) odstop od prodajne pogodbe. Brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga od prodajalca pa potrošnik lahko zahteva v razumnem roku, ki od trenutka obvestila ni daljši od 30 dni. Če v tem roku prodajalec ne popravi oz. zamenja blaga, je potrošnik upravičen zahtevati znižanje kupnine ali odstop od pogodbe in vračilo denarja. Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj. Kadar pa potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, prodajalec vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.
Izdelek v ponudbi ustreza namenu, ki je razviden iz opisa in slike izdelka. Kljub skrbnemu ravnanju je možno, da pride do napak pri opisu ali sliki izdelka. Pri Moji tvoji omari si prizadevamo, da bi fotografije, objavljene poleg opisa izdelka, predstavljale realistično sliko izdelka. Še vedno pa je možno, da je percepcija posameznega izdelka preko fotografije drugačna, kot je lahko kasneje pri fizičnem stiku z izdelkom. Ker so oblačila iz druge roke, pomeni da niso nujno brezhibna in imajo manjše znake uporabe.
Ker so oblačila rabljena/iz druge roke, stranke velikokrat odrežejo listke o sestavi - v sled temu sestave oblačil niso napisane.
Izdelki, ki jih nameravate ponuditi v prodajo preko Moje tvoje omare, so lahko novi ali rabljeni, z OBVEZNO navedbo morebitnih pomanjkljivosti in napak.
3. Stranke se obvežejo za verodostojnost in točnost posredovanih podatkov.
4. Prevzem izdelkov se lahko izvrši osebno ali po pošti. V primeru pošiljanja po pošti, stroške pošiljanja prevzame prodajalec. Odgovornost za izdelke nosite do trenutka, ko jih prevzame Moja tvoja omara, zato priporočamo, da jih v primeru pošiljanja po pošti dodatno zavarujete.
5. Moja tvoja omara odgovarja za vaše blago od prevzema dalje.
6. Če bi ob prevzemu ugotovili, da gre za blago z napakami, ki jih niste navedli, vam bomo vrnili vrnili osebno ali na vaše stroške po pošti, v stanju kot smo jih prejeli.
7. Ob prevzemu blaga se izpolni list "Potrdilo o prevzemu blaga" s številom predanih izdelkov in osebnimi podatki. Ob tem se predajo tudi Pogoji sodelovanja z Mojo tvojo omaro, kateri so v enem izvodu v trgovini in si jih stranka lahko prebere. S podpisom prevzemnega lista oziroma prejemom le tega na mail se stranka strinja s pogoji sodelovanja.
Zagotavljate nam, da:
Z uporabo spletne trgovine Moja tvoja omara sprejemate vsa določila in pogoje uporabe, ki so navedeni v tem dokumentu.
Osebne podatke uporabljamo v skladu z Zaščito osebnih podatkov. Z registracijo in uporabo spletne trgovine, se strinjate s pogoji in jamčite, da so vsi osebni podatki, ki ste nam jih posredovali, verodostojni in točni.
Vsebinski standardi se navezujejo na vse arikle, ki so v spletni trgovini. Vsebine ne smejo:
a) vsebovati ničesar, kar lahko škodi tretji osebi,
b) vsebovati ničesar, kar bi lahko bilo obsceno, sovražno, škodljivo ali obrekljivo,
c) promovirati seksualnega materiala ali nasilja,
d) napeljevati na spolno, rasno, versko, starostno ali zdravstveno diskriminacijo,
e) kršiti avtorskih pravic ali uporabe podatkov tretje osebe,
f) napeljevati na kakršno koli ilegalno dejanje,
g) vsebovati groženj, napeljevati na zlorabo ali ogrožati pravic tretje osebe.
V primeru kršenja katerega od zgoraj navedenih pogojev, imamo pravico do izbrisa vaših artiklov.
1. Povezavo Moja tvoja omara (»www.mojatvojaomara.si«) lahko posredujete le v primeru, da kakorkoli ne škodujete Moji tvoji omari in njeni javni podobi
2. Povezave nikakor ne smete posredovati na spletne strani, ki niso vaša last.
3. Pri zlorabi vaše povezave na Moja tvoja omara, si pridržujemo pravico, da jo odstranimo brez predhodne najave.
4. Na Moja tvoja omara boste našli povezave do drugih spletnih strani, ki so izključno informativne, zato ne odgovarjamo za njihovo vsebino
Moja tvoja omara ima pravico do spreminjanja vsebine pogojev, zato priporočamo, da jih občasno preverite.
Vsi osebni podatki, ki jih potrebujemo za nemoteno sodelovanje, so varovani po Zakonu o varstvu osebnih podatkov. Vaše osebne podatke hranimo z namenom:
Razkrijemo jih lahko le v primeru izpolnjevanja katerekoli legalne obveznosti v zvezi s splošnimi pogoji za kupce, prodajalce ter uporabnike Moja tvoja omara spletne trgovine z namenom zaščite pravic, lastnine ter/ali varnosti Moje tvoje omare in naših strank.
Ob prvi uporabi spletne trgovine Moja tvoja omara se strinjate z uporabo piškotkov in IP naslova v skladu z Zakonom o uporabi piškotov.
33.1 Pravna podlaga:
Spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012), ki je začel veljati v začetku leta 2013, je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.
33.2 Kaj so piškotki?
Piškotek je majhna datoteka, običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.
33.3 Zakaj se uporabljajo?
Piškotki služijo prilagajanju spletnih vsebin po uporabnikovih željah in optimizaciji uporabe spletne strani. Služijo tudi pri pripravi anonimnih statističnih podatkov, ki nam pomagajo razumeti uporabnikovo uporabo spletne strani in pripomorejo k izboljšavi vsebine spletne strani brez osebnega izpostavljanja uporabnika.
33.4 Shranjevanje piškotkov:
Piškotki so lahko shranjeni različno dolgo.
33.4.1 Začasni ali sejni piškotki na vaši napravi ostanejo do odjave iz spletnega brskalnika, nato se izbrišejo.
33.4.2 Trajni ali shranjeni piškotki na vaši napravi ostanejo tekom celotnega časovnega intervala, ki je določen v parametrih piškotka, ali dokler jih uporabnik lastnoročno ne izbriše.
33.5 Vrste piškotkov:
33.5.1 Nujno potrebni piškotki
Ti piškotki omogočajo uporabo nujnih komponent za pravilno delovanje spletne strani.
33.5.2 Izvedbeni piškotki
Ti piškotki zbirajo podatke o načinu uporabe spletne strani z namenom izboljšave delovanja spletne strani (npr. katere dele spletne strani uporabnik najpogosteje obišče). Ti piškotki ne zbirajo informacij, ki bi omogočile identifikacijo uporabnika.
33.5.3 Funkcionalni piškotki
Ti piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše izbrane možnosti (npr. vaše uporabniško ime, regijo) in uporabniku zagotavljajo naprednejše in bolj personalizirane funkcije. Ti piškotki lahko omogočajo sledenje vaši dejavnosti na spletni strani.
33.5.4 Ciljni ali oglasni piškotki
Te piškotke najpogosteje uporabljajo tretje strani (oglaševalska in družabna omrežja) z namenom prikazovanja ciljnih oglasov, omejevanja števila prikazov oglasov in merjenja učinkovitosti oglasov.
33.6 Upravljanje piškotkov
Piškotke lahko nadzirate in upravljate v nastavitvah spletnega brskalnika, ki ga uporabljate. Uporabnik se sam odloči, ali dovoli shranjevanje piškotkov na svojem računalniku, piškotke pa lahko kadarkoli odstrani. Spletna stran deluje optimalno, če so piškotki omogočeni. Za navodila, kako upravljati piškotke, se obrnite na navodila vašega brskalnika.
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Moon.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na
povezavi https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.cho oseLanguage .
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.