Upravljalec spletne strani www.mojatvojaomara.si in ponudnik izdelkov je podjetje: Katarina Kuhar s.p.
Savlje 87, 1000 Ljubljana
Podjetje je vpisano v sodni register Okrožnega sodišča v Ljubljani in ni zavezanec za DDV.
davčna št.: 90172426
matična številka: 6870597000 Podjetje je ustanovljeno 22.6.2015,
Št. Vlo.: 0101-82-20190917-000589 Odprt pri Okrožnem sodišču Ljubljana Registrski organ: Okrožno sodišče Ljubljana
4.1 Kot kupec lahko izdelke vidite in naročate na spletni strani www.mojatvojaomara.si.
4.2 S klikom na gumb »Nakup z obveznostjo plačila« med postopkom naročanja potrjujete, da v celoti razumete pogoje poslovanja in se z njimi strinjate. Po zaključenem naročilu na spletni strani boste prejeli elektronsko sporočilo z vsemi podatki o vašem naročilu in dostavi pošiljke.
4.3 Vse cene na spletni strani so izražene v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Ponudnik lahko spremeni ceno artikla v ponudbi brez predhodnega obvestila. Ponudnik prodaja izdelke odplačno; v primeru, da je izdelek
pomotoma naveden kot brezplačen, ponudniku ni potrebno dati tega izdelka uporabniku brezplačno.
4.4 Pogodba o nakupu se šteje za sklenjeno z obvestilom o dostavi naročila, napisana je v slovenskem jeziku in shranjena v podjetju. Prejmete jo lahko na pisno prošnjo, svojo zahtevo sporočite na mojatvojaomara@gmail.com.
5.1 Nakupovalna košarica
5.1.1. Na spletni strani nakupovalne košarice so prikazani izdelki, ki ste jih med iskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želite odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, kliknite na povezavo “Odstrani”, ki se nahaja ob izdelku. Če želite dodati določen izdelek v košarico, morate klikniti na povezavo “Nadaljujte z nakupovanjem”. S klikom na omenjeno povezavo se vrnete v spletno trgovino.
5.1.2. Svoje naročilo zaključite s klikom na gumb “Na blagajno”.
5.1.3. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se vam na spletni strani prikaže tekst, da je bilo vaše naročilo oddano. Poleg tega boste na elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob registraciji, prejeli elektronsko sporočilo s podrobnostmi o naročilu.
5.2 Potrditev naročila
Po zaključku naročila boste na posredovani elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu, prejeli elektronsko sporočilo s podrobnostmi naročila. V omenjenem elektronskem sporočilu boste tudi seznanjeni, da nam lahko v primeru kakršnihkoli vprašanj pišete na elektronski naslov mojatvojaomara@gmail.com.
5.3 Pošiljanje blaga
Podjetje Katarina Kuhar s.p. v dogovorjenem roku pripravi blago za odpremo ter ga odpošlje na posredovan naslov. V primeru nepričakovanega podaljšanja roka dostave za dlje časa, kot je navedeno v Pogojih poslovanja, je kupec obveščen preko elektronske pošte.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Pravico do preklica naročila ima kupec vse do 2 ure po oddanem naročilu oz. po dogovoru, če mine dlje časa in paket še ni bil odposlan - dogovori se preko naslova mojatvojaomara@gmail.com. Po tem roku preklic naročila ni več možen.
Ko potrdite vsebino svojega nakupa, morate dokončno potrditi nakup z določitvijo načina plačila. Prodajna pogodba med vami in podjetjem Katarina Kuhar s.p. stopi v veljavo, ko je naročilo potrjeno s potrditvenim elektronskim sporočilom, da smo prejeli vaše naročilo.
Vse želene spremembe v zvezi z oddanim naročilom lahko sporočite tako, da pošljete odgovor na elektronsko sporočilo o prejetem ali potrjenem sporočilu, ki ste ga prejeli ob oddaji naročila, ali pa nas kontaktirate preko elektronske pošte (mojatvojaomara@gmail.com). Pri tem se bomo potrudili, da vam spremembo naročila omogočimo, vendar pa vam ne moremo zagotoviti, da bo urejanje že oddanega naročila tudi v resnici mogoče.
9.1 Cena za izbran izdelek velja na dan nakupa, in sicer na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne trgovine www.mojatvojaomara.si.
Vse cene so v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Ti so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.
9.2 Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
s plačilno kartico
z gotovino ob prevzemu.
10.1 Izdelki bodo dostavljeni v roku do 5 delovnih dni od datuma, ko na vaš elektronski naslov prejmete potrdilo o naročilu. V primeru kakršnihkoli nepričakovanih zapletov ali zamude pri vašem naročilu boste o tem prejeli obvestilo preko elektronske pošte, v katerem bo naveden predviden rok dostave naročila.
10.2 Naročene izdelke pošljemo na naslov, ki ste ga vnesli med postopkom naročila. Dostavo izdelkov opravlja GLS, ki večinoma dostavlja v dopoldanskem času, zato je priporočljivo, da vnesete naslov, na katerem ste takrat dosegljivi.
Če med poskusom dostave niste dosegljivi na izbranem naslovu, vas bo GLS obvestil o možnostih prevzema.
10.3 Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in znaša 2,90€ v primeru predplačila naročila.V primeru plačila po povzetju, poštnina znaša 3,90€.
10.4 Dostavna služba si pridržuje pravico, da na primeren način preveri istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotovimo, da naročeno blago izročimo pravemu naročniku.
10.5 Podjetje Katarina Kuhar s.p. ne odgovarja za poškodbe, uničenje ali nezmožnost zagotavljanja izdelkov zaradi vojne ali civilnega nemiru, stavk,
prenehanja dela v industriji, neuspešne dostave, požara, nevihte, poplav ali neurij, okvar, namernih poškodb, kraje ali katere koli druge višje sile. Podjetje Katarina Kuhar s.p. ne krije stroškov, nastalih ob morebitni zamudi dostave izdelkov. Prav tako ne krije stroškov v primeru izgube izdelka ali nedostavljenega izdelka. V primeru predhodnega plačila izdelka vam stroške za nakup nedostavljenega izdelka vrnemo na vaš kartični račun.
10.6 Če kupec ne prevzame blaga pri dostavni službi, je obvezan poravnati vse stroške dostave in ponovnega vračila blaga, ki bremenijo podjetje Katarina Kuhar s.p.
V primeru reklamacije ali povpraševanja po dodatnih informacijah v zvezi s storitvijo www.mojatvojaomara.si pričakujemo vaše sporočilo na elektronski naslov mojatvojaomara@gmail.com ali na naslov:
Katarina Kuhar s.p., Moja tvoja omara
Šmartinska 152 (hala 5, za Mullerjem, 1 nadstropje), 1000 Ljubljana
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
naslov:
Šmartinska 152 (hala 5, za Mullerjem, 1. nadstropje)
1000 Ljubljana
potrošnika. Pošiljka mora biti priporočena in zavarovana. Stranka prevzema stoodstotno (100%) odgovornost nad blagom, dokler je v njeni lasti.
12.1. Potek vračila:
Nas kontaktiraš preko email: mojatvojaomara@gmail.com in obvestiš, da bi želeli vrniti paket.
Paketek se ustrezno zaščiti in se vrne na naslov podjetja.
(1) Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
(2) Napaka je stvarna:
(3) Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
(4) Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
37.a člen
(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
(2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
(3) Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
37.b člen
(1) Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
(2) Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
(3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
37.c člen
(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.
(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
(3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Če ponudnik meni, da uporabnik krši veljavno zakonodajo ali škodi interesom spletnih mest, ki jih upravlja ponudnik ali njegova pridružena ali hčerinska podjetja, lahko kadarkoli in brez predhodnega obvestila prekliče, spremeni, začasno ali trajno prekine ali razveljavi naročila ali članstvo uporabnika, vključno z dostopom do katere koli vsebine na spletni strani za določenega uporabnika.
Izdelek v ponudbi ustreza namenu, ki je razviden iz opisa in slike izdelka. Kljub skrbnemu ravnanju je možno, da pride do napak pri opisu ali sliki izdelka. Pri Moji tvoji omari si prizadevamo, da bi fotografije, objavljene poleg opisa izdelka, predstavljale realistično sliko izdelka. Še vedno pa je možno, da je percepcija posameznega izdelka preko fotografije drugačna, kot je lahko kasneje pri fizičnem stiku z izdelkom.
odposlano. V tem primeru ima stranka pravico do prekinitve naročila in vrnitve plačila, če bi bilo blago že plačano.
Izdelki, ki jih nameravate ponuditi v prodajo preko Moje tvoje omare, so lahko novi ali rabljeni, z OBVEZNO navedbo morebitnih pomanjkljivosti in napak.
1. Stranke se obvežejo za verodostojnost in točnost posredovanih podatkov.
Zagotavljate nam, da:
Z uporabo spletne trgovine Moja tvoja omara sprejemate vsa določila in pogoje uporabe, ki so navedeni v tem dokumentu.
Osebne podatke uporabljamo v skladu z Zaščito osebnih podatkov. Z registracijo in uporabo spletne trgovine, se strinjate s pogoji in jamčite, da so vsi osebni podatki, ki ste nam jih posredovali, verodostojni in točni.
Vsebinski standardi se navezujejo na vse arikle, ki so v spletni trgovini. Vsebine ne smejo:
a) vsebovati ničesar, kar lahko škodi tretji osebi,
b) vsebovati ničesar, kar bi lahko bilo obsceno, sovražno, škodljivo ali obrekljivo,
c) promovirati seksualnega materiala ali nasilja,
d) napeljevati na spolno, rasno, versko, starostno ali zdravstveno diskriminacijo,
e) kršiti avtorskih pravic ali uporabe podatkov tretje osebe,
f) napeljevati na kakršno koli ilegalno dejanje,
g) vsebovati groženj, napeljevati na zlorabo ali ogrožati pravic tretje osebe.
V primeru kršenja katerega od zgoraj navedenih pogojev, imamo pravico do izbrisa vaših artiklov.
Moja tvoja omara ima pravico do spreminjanja vsebine pogojev, zato priporočamo, da jih občasno preverite.
Vsi osebni podatki, ki jih potrebujemo za nemoteno sodelovanje, so varovani po Zakonu o varstvu osebnih podatkov. Vaše osebne podatke hranimo z namenom:
Razkrijemo jih lahko le v primeru izpolnjevanja katerekoli legalne obveznosti v zvezi s splošnimi pogoji za kupce, prodajalce ter uporabnike Moja tvoja omara spletne trgovine z namenom zaščite pravic, lastnine ter/ali varnosti Moje tvoje omare in naših strank.
Ob prvi uporabi spletne trgovine Moja tvoja omara se strinjate z uporabo piškotkov in IP naslova v skladu z Zakonom o uporabi piškotov.
33.1 Pravna podlaga:
Spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012), ki je začel veljati v začetku leta 2013, je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.
33.2 Kaj so piškotki?
Piškotek je majhna datoteka, običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.
33.3 Zakaj se uporabljajo?
Piškotki služijo prilagajanju spletnih vsebin po uporabnikovih željah in optimizaciji uporabe spletne strani. Služijo tudi pri pripravi anonimnih statističnih podatkov, ki nam pomagajo razumeti uporabnikovo uporabo spletne strani in pripomorejo k izboljšavi vsebine spletne strani brez osebnega izpostavljanja uporabnika.
33.4 Shranjevanje piškotkov:
Piškotki so lahko shranjeni različno dolgo.
33.4.1 Začasni ali sejni piškotki na vaši napravi ostanejo do odjave iz spletnega brskalnika, nato se izbrišejo.
33.4.2 Trajni ali shranjeni piškotki na vaši napravi ostanejo tekom celotnega časovnega intervala, ki je določen v parametrih piškotka, ali dokler jih uporabnik lastnoročno ne izbriše.
33.5 Vrste piškotkov:
33.5.1 Nujno potrebni piškotki
Ti piškotki omogočajo uporabo nujnih komponent za pravilno delovanje spletne strani.
33.5.2 Izvedbeni piškotki
Ti piškotki zbirajo podatke o načinu uporabe spletne strani z namenom izboljšave delovanja spletne strani (npr. katere dele spletne strani uporabnik najpogosteje obišče). Ti piškotki ne zbirajo informacij, ki bi omogočile identifikacijo uporabnika.
33.5.3 Funkcionalni piškotki
Ti piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše izbrane možnosti (npr. vaše uporabniško ime, regijo) in uporabniku zagotavljajo naprednejše in bolj personalizirane funkcije. Ti piškotki lahko omogočajo sledenje vaši dejavnosti na spletni strani.
33.5.4 Ciljni ali oglasni piškotki
Te piškotke najpogosteje uporabljajo tretje strani (oglaševalska in družabna omrežja) z namenom prikazovanja ciljnih oglasov, omejevanja števila prikazov oglasov in merjenja učinkovitosti oglasov.
33.6 Upravljanje piškotkov
Piškotke lahko nadzirate in upravljate v nastavitvah spletnega brskalnika, ki ga uporabljate. Uporabnik se sam odloči, ali dovoli shranjevanje piškotkov na svojem računalniku, piškotke pa lahko kadarkoli odstrani. Spletna stran deluje optimalno, če so piškotki omogočeni. Za navodila, kako upravljati piškotke, se obrnite na navodila vašega brskalnika.
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Moon.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na
povezavi https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.cho oseLanguage .
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.